E-commerce, czyli handel internetowy, to obecnie standard. Chat-commerce to zaś rozwiązanie przyszłości! To metoda sprzedaży, która zyskuje coraz większą popularność. Co warto wiedzieć o chat-commerce?
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi handel w sieci i chce mieć jak najniższy wskaźnik odrzuceń koszyka, powinien zainteresować się sprzedażą poprzez komunikatory. Dlaczego? Bo to właśnie z nich korzysta dzisiaj niemal każdy! Za wprowadzenie i rozpragowanie tej nowoczesnej metody w Polsce odpowiada Gizmi (gizmi.io/pl). Założenie konta na tej platformie chat-commerce pozwala przenieść cały proces sprzedażowy do okienka Messengera, najpopularniejszego komunikatora na świecie! Zainteresowaliśmy Cię? Czytaj dalej, by dowiedzieć się więcej o tym rozwiązaniu!
Spis treści
Czym jest Gizmi, czyli pionier chat-commerce?
Gizmi to pierwsza w Polsce platforma chat-commerce. To narzędzie, które pozwala zamienić followersów, fanów, subskrybentów w płacących klientów. To metoda na zminimalizowanie ryzyka porzucenia koszyka i zwiększenie konwersji. Klienci mogą w wyjątkowo prosty i szybki sposób wybrać, to, co ich interesuje, zapłacić i otrzymać produkt cyfrowy w okienku Messengera. Cały proces zakupu jest bardzo prosty, a właśnie prostoty oczekuje większość kupujących. Dlaczego metoda ta jest coraz bardziej popularna? Ponieważ zwiększa szansę na sprzedaż i jednocześnie obniża koszty związane z obsługą klientów! Transakcje przebiegają szybciej, a dodatkowo nie trzeba zakładać osobnego sklepu internetowego i płacić za utrzymanie domeny czy hosting.
W jakich branżach najlepiej sprawdzi się chat-commerce?
Gizmi sprawdza się przede wszystkim przy sprzedaży usług i produktów cyfrowych. Wielu blogerów i influencerów doceni z pewnością możliwość szybkiej sprzedaży e-booków lub materiałów szkoleniowych. Dietetycy oraz trenerzy personalni mogą skorzystać z możliwości wysłania swoim odbiorcom diet i planów treningowych. Restauracje ze zdrową żywnością wysyłają klientom vouchery i zniżki na swoje produkty. Dzięki Gizmi można sprzedawać także bilety na różne wydarzenia, a już niedługo będzie dostępna możliwość sprzedaży także produktów fizycznych. Warto zatem zaglądać regularnie na, by wiedzieć kiedy dostępne będą kolejne funkcje!
Jak wygląda obsługa płatności w Gizmi?
Platforma Gizmi współpracuje ze Stripe. Jest to międzynarodowy system płatności, który zajmuje się kompleksową obsługą usług płatniczych. Dzięki Stripe obie strony transakcji mogą szybko i przede wszystkim bezpiecznie płacić i zarabiać. Do Stripe podpina się konto bankowe, na które na bieżąco przelewane są środki za zakupione usługi lub produkty.System umożliwia też dokonywanie zwrotów i reklamacji.
Jak założyć konto na platformie Gizmi i zacząć sprzedawać więcej?
Korzystanie z Gizmi jest bardzo proste. Wystarczy zarejestrować się na platformie Gizmi, by otrzymać dostęp do swojego prywatnego konta. Następnie należy wprowadzić produkty, które mają zostać wystawione na sprzedaż, opisać je i ustalić cenę oraz sposób płatności. Wszystkie dane można edytować. Założenie konta jest naprawdę proste i nie wymaga wiedzy technicznej czy informatycznej. Co więcej, specjaliści Gizmi oferują swoją pomoc w konfiguracji konta, co przyspiesza i usprawnia cały proces.
Dlaczego warto sprzedawać z Gizmi?
Gizmi jest prawdziwym pionierem w branży chat-commerce. Sprzedawca nie musi tworzyć osobnego sklepu internetowego, a klient nie jest zobligowany do zakładania konta, aby nabyć produkt. Nie traci też czasu na wypełnianie długich formularzy. Chat-commerce nie tylko ułatwia cały proces kupna-sprzedaży, ale także usprawnia komunikację z klientami. W jaki sposób? Wystarczy ustawić automatyczne, zindywidualizowane autorespondery czy szablony wiadomości, by komunikować się z kupującymi w czasie rzeczywistym.
Chat-commerce nie bez powodu nazywane jest rozwiązaniem przyszłości. To narzędzie, które zmienia oblicze sprzedaży. To zupełnie nowe możliwości, na które czekali zarówno kupujący, jak i sprzedający. Zakupy w sieci nigdy nie były tak proste, wygodne i bezpieczne, jak dzięki Gizmi!