Fit ball – piłka szwajcarska

Mają różne rozmiary, dlatego zanim przystąpisz do treningu upewnij się że wybrałeś odpowiednią wielkość. Jak? Siedząc na niej nogi powinny być ugięte pod kątem prostym. Piłka nie powinna być zbyt twarda ani zbyt miękka. Musi byś na tyle napompowana by siedząc na niej lekko się uginała lekko oddając siłę nacisku.

Brzuch – podciąganie kolan do klatki swiss-ball-ss

Opierając dłonie o podłogę, podudzia ułóż na piłce. Unieś tułów tak aby całe ciało tworzyło prostą deskę. Nie ruszając rąk, napnij mięśnie brzucha i podciągnij kolana do klatki piersiowej. Powrót do pozycji wyjściowej

 

Pompka na piłce decline-press-up-on-fitball-0

Ręce ułóż na podłodze jak do klasycznej pompki, ale nogi ułóż na piłce. Zbliż klatkę piersiową do podłogi uginając ręce.
Im piłka będzie dalej dłoni tym ćwiczenie będzie cięższe.

 

Grzbiety 34727-1_asl

Ułóż się brzuchem na piłce. dłonie i stopy na podłodze. Unoś jednocześnie naprzemianstronną rękę i nogę (prawa ręka, lewa noga), opad,zmiana strony

 

Może to być idealny przyrząd do ćwiczeń w domu. W prawdzie przez swoje gabaryty zajmuje trochę miejsca, ale zawsze może służyć jako fotel i wtedy nawet podczas siedzenia wzmacniasz mięśnie brzucha. 

 

 

 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *