2 treningi, które spalą 1000 kcal

W walce z nadprogramowymi kilogramami pierwsze skrzypce gra dieta. Aktywność ruchowa jedynie w 20% pomaga w uzyskaniu szczupłej sylwetki. Pomimo, że znaczenie wysiłku fizycznego w odchudzaniu jest mniejsze niż właściwego odżywiania to nie ulega wątpliwości, że jest on doskonałym narzędziem pomagającym przyspieszyć metabolizm. Istnieje wiele metod umożliwiających spalanie 1000 kcal, a prezentowany artykuł jest próbą przybliżenia dwóch z nich.

Spis treści

CROSSFIT

Jest to morderczy trening, na który składają się ćwiczenia siłowe, eksplozywne, szybkościowe, ćwiczenia typowe dla ciężarowców, z kettle bells, bez dodatkowego obciążenia, gimnastyczne oraz wytrzymałościowe. W crossficie serie ćwiczeń, wykonywane są w sposób niezwykle intensywny, a przerwy między nimi są bardzo krótkie. Znaczna liczba kombinacji ćwiczeń powoduje, że taki trening nie jest nudny. Co więcej, angażuje on i wzmacnia niemal wszystkie mięśnie ciała. Ponadto crossfit poprawia kondycję, pozwala rozwinąć koordynację, szybkość, równowagę, siłę, sprężystość, wpływa korzystnie na wytrzymałość sercowo-naczyniową oraz oddechową.

SQUASH

Według magazynu Forbes squash jest najzdrowszym sportem. Polega on na przemiennym odbijaniu piłki od ścian przy użyciu rakiety. Squash będący zarówno treningiem kondycyjno-wytrzymałościowym, jak i spalająco-redukcyjnym, polecany jest osobom starającym się schudnąć. Podczas godzinnego meczu można spalić nawet 800-1200 kalorii. Ten rodzaj sportu wymaga bardzo dobrej kondycji fizycznej, wydolności tlenowej, szybkości, siły, ale również błyskotliwości i inteligencji. Squash jest ogólnorozwojową formą wysiłku fizycznego angażującą pośladki, uda, łydki oraz mięśnie ramion, pleców, a także brzucha. Regularna gra w squasha nie tylko ułatwia odchudzanie i uzyskanie szczupłej sylwetki, ale również poprawia krążenie, korzystnie wpływa na poprawę samopoczucie. Pomaga ona odreagować stresy związane z codziennym życiem oraz pracą.

Reasumując, zarówno crossfit jak i squash to wymagające formy aktywności fizycznej. Wykonywane z należytą pieczołowitością pozwalają wprawić w ruch metabolizm i spalić niebotyczną liczbę kalorii. Co więcej, stanowią one przeciwwagę dla wszystkich monotonnych, nudnych zajęć ruchowych.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *