Wyzywanie – 30 dni bez słodyczy, fast foodów i alkoholu

Wyzwanie, które polega na trzydziesto-dniowym detoksie organizmu z substancji zawartych w tytule bardzo pozytywnie wpłynie na organizm. Na samym początku należy się przede wszystkim zastanowić jak to zrobić. Bardzo wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że jest uzależnionym od tego rodzaju produktów i nie odczuwa złych skutków, jeśli chodzi o stan zdrowia. Te wytwory, niezbyt dobrze wpływają na organizm. Ta próba, ma na celu wyeliminowanie nieodpowiednich nawyków. Do zalet należy: lepsza sylwetka oraz kondycja, ładna cera, oraz lepsza wydolność. Bardzo często nie jesteśmy zbyt świadomi, jaki dieta ma wpływ na nasze zdrowie.

Szczególnie nie zdrowe, są : frytki, ptasie mleczko, oraz cukier. Cukier, którym słodzimy przeradza się w tłuszcz, i nie jest polecany dla osób z nadwagą. Można go zastąpić za pomocą ksylitolu. Jest to produkt, którym można słodzić wszystko: od herbaty, aż po desery. Na samym początku niezdrowe produkty, można odstawiać stopniowo i zastępować je innymi, tymi zdrowymi. Dobra alternatywą frytek, które dość często popularnie podaje się do posiłku jest ryż. Na stronach internetowych bardzo dużo przepisów z użyciem ryżu. Również czekolada, w dużych ilościach nie jest zbyt zdrowa.

Zamiast niej można kupować suszone owoce. Są lekkostrawne, oraz są dobrym zamiennikiem dla osób, które są nie spożywać słodyczy. Do diety można również dołączyć ćwiczenia. Na samym początku, należy zrobić sonie rozpiskę jadłospisu na każdy dzień, i ćwiczeń jakie będziemy wykonywać. Jeśli uda się przetrwać dzień pełen pokus pozytywnie, wieczorem można zrobić sobie mają nagrodę np. maseczkę. Po każdym treningu można zaopatrzyć się w odżywkę białkową. A szczególnie na czczo wypić herbatkę ziołową. Mogę spokojnie polecić czystek, który ma świetne działanie na organizm. Dodatkowo do diety można wprowadzić różnego rodzaju soki warzywne i owocowe, makaron ryżowy oraz owoce morza. Po tych 30 dniach, od razu nie stwierdzimy, że chcemy rzucić alkohol czy słodycze. Należy jednak wprowadzić nowe nawyki na stałe.

Plusy z wyzwania

Jeśli chodzi o plusy, to przede wszystkim wśród ankietowanych, którzy mieli problemy z cholesterolem, badania po 30 dniach były dużo lepsze. Również chodzi tutaj o wcześniej wspomniane wprowadzenie nowych nawyków. Niektórym, to wyzwanie bardzo pomogło również, jeśli chodzi o wagę. Jest to również trening silniej woli, ponieważ odstawienie tych produktów, nie należy do najłatwiejszych. Jednak, dla chcącego nic trudnego.

Wyzywanie – 30 dni bez słodyczy, fast foodów i alkoholu
5 (100%) 1 głosów

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *