Trening w wodzie – efekty

Dlaczego akurat woda?

Woda ma takie cudowne właściwości dzięki swojej gęstości – jest ponad 800 raz gęstsza od powietrza. Dzięki temu stajemy się w niej lżejsi, a jej gęstość wpływa doskonale na nasze stawy błogo je odciążając, kiedy nasze mięśnie intensywnie pracują przy każdym ruchu.

Podczas spokojnego godzinnego pływania spalisz ponad 500kcal, angażując przy tym niemal wszystkie mięśnie i doskonale rzeźbiąc ciało. To właśnie gęstość sprawia że cały trening wykonywany w wodzie jest treningiem oporowym.

Trening w środowisku wodnym będzie doskonałą formą aktywności dla osób z nadwagą, czy problemami kostno-stawowymi. Ćwiczenia w wodzie mogą być intensywne bez uszczerbku dla naszych stawów, które na co dzień są mocno eksploatowane dźwigając cały nasz ciężar. Właśnie brak większych kontuzji, czyni pływanie sportem na całe życie.

Tak jak woda rzeźbi w skałach, powoduje że kamienie w rzece są gładkie, tak samo rzeźbi nasze ciało czyniąc je smuklejszym.

Tak więc wskakuj w kostium kąpielowy…możesz wybrać klasyczne pływanie, albo szeroki wachlarz zajęć zorganizowanych w wodzie. Aqua aerobik, aqua spinning i wiele wiele innych. Zorientuj co dzieje się u Ciebie w mieście i wskakuj do wody

Trening w wodzie – efekty
5 (100%) 1 głosów

Related Posts

  1. Podczas treningu w wodzie w dynamiczny sposob angazowane sa rozmaite grupy miesni. Cwiczenia sa skuteczne i bezpieczne, choc oczywiscie zasady dobierania  poszczegolnych cwiczen i prowadzenia treningu musza byc scisle okreslone i prowadzone pod okiem doswiadczonego instruktora lub fizjoterapeuty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *