Trening Tracy Anderson – zasady, efekty i opinie

Tracy Anderson to jedna z najbardziej znanych trenerek gwiazd. Ma swój własny fitness klub. Przez 10 lat pracowała nad metodą ćwiczeń, dzięki której jej klientki chudną w zawrotnym tempie.

Zasady treningu Tracy Anderson

Tracy Anderson ułożyła 10 najważniejszych zasad, dzięki którym można osiągnąć idealną sylwetkę:

  • Ćwiczenia należy wykonywać sześć razy w tygodniu, godzinę dziennie, tylko jeden dzień w tygodniu można odpocząć i nie ćwiczyć.
  • Ćwiczenia należy wykonywać z dużą precyzją i unikać ruchów niedokładnych lub zbyt szybkich, by osiągnąć wymarzony efekt.
  • Należy unikać dużych obciążeń. Dla kobiety maksymalne obciążenie powinno wynosić 1,5 kilograma. Gdy obciążenie będzie zbyt duże, może dojść do nadmiernego rozbudowania tkanki mięśniowej.
  • Podczas wykonywania ćwiczeń całą swoja uwagę należy skupić na treningu, by osiągnąć lepsze i szybsze efekty.
  • Należy unikać siłowni i nie stosować zbyt dużych obciążeń treningowych, które mogą spowodować przyrost tkanki mięśniowej, a co za tym idzie np. doprowadzić do tzw. nierównowagi mięśniowej.
  • Ćwiczenia Tracy Anderson powinny składać się z  ćwiczeń aerobowych oraz ćwiczeń siłowych i rozciągających.
  • Należy unikać alkoholu, który spowalnia metabolizm. Im mniej i rzadziej kobieta pije, tym metabolizm pracuje na wyższym poziomie.
  • Nie trzeba łączyć treningu według metody Tracy Anderson z jej dietą. Wystarczy racjonalne się odżywiać i ćwiczyć sześć dni w  tygodniu, aby nie przybrać na wadze.
  • Nie każdy może mieć figurę modelki, ale każda kobieta powinna cieszyć się z efektu swojej pracy, który docenią na pewno także inni ludzie.
  • Trening należy traktować jak rozrywkę i oderwanie się od rzeczywistości. Ćwiczeń nie należy traktować jako zła koniecznego, lecz jako dobrą zabawę.

Efekty treningu Tracy Anderson

Kobiety, które ćwiczą z Tracy Anderson w domu, tracą nawet 10 kilogramów w ciągu 3 tygodni, a niektóre redukują masę ciała o 25 kilogramów na przestrzeni pół roku. Sama trenerka zmagała się w młodości z nadwagą, jest dowodem na to, że wyrzeźbione ciało można osiągnąć bez względu na wiek i uwarunkowania genetyczne. Dzięki ćwiczeniom bardzo dużo schudła.

Opinie na temat treningu Tracy Anderson

Aby przekonać się, jak ćwiczenia Tracy Anderson wpływają na ciało i czy warto poświęcić im czas, wystarczy spojrzeć na sylwetki gwiazd z Hollywood. Madonna, Gwyneth Paltrow, Victoria Beckham, Shakira, Courtney Cox swoje zgrabne sylwetki zawdzięczają treningom Tracy Anderson, która pomogła im nie tylko wyrzeźbić ciało, ale również schudnąć. Prócz tego Tracy Anderson prowadzi w Nowym Jorku i Los Angeles studia fitness, gdzie jej treningi cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem.

Tracy Anderson ćwiczenia

Program ćwiczeń trwa około 90 dni i jest dedykowany odpowiednim partiom, z którymi kobieta ma problem, np. ćwiczenia koncentrują się na pośladkach i biodrach, ale pracują również inne części ciała. W każdym treningu ćwiczą się ręce (także z hantlami 1,5 kg), brzuch – na stojąco i leżąco oraz dolne partie ciała. Ćwiczenia odbywają się sześć razy w tygodniu. Do każdego codziennego treningu dołączone jest 30 minutowe cardio, zazwyczaj jest to układ taneczny stworzony przez trenerkę. Cały program można kupić na stronie Tracy Anderson, zawiera on płyty DVD, plan ćwiczeń, plan posiłków. Programy do ćwiczeń można również znaleźć na kanale YT trenerki.

Trening Tracy Anderson – zasady, efekty i opinie
4 (80%) 4 głosów

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *