Trening na płaski brzuch od Anny Dziedzic

Jest osobą, która z każdej części swojego ciała emanuje sportem i pasją do uprawiania sportu. Równie skutecznie zaraża innych swoją pasją i chętnie dzieli się swoją wiedzą z innymi osobami. Jej działalność z łatwością odnajdziemy w takich portalach jak Facebook, Instagram, czy YouTube. Jakie metody opracowała Anna Dziedzic na płaski brzuch?

Kim jest Anna Dziedzic?

Anna Dziedzic to wykwalifikowana instruktorka fitness oraz trenerka personalna. Prowadzi regularne treningi oraz obozy treningowe. Zajmuje się także układaniem odpowiednich diet idealnie dopasowanych do swoich treningów.

Jakie ćwiczenia powinniśmy wykonywać, gdy chcemy mieć płaski brzuch?

1. „Deska” i kombinacje Planka – ćwiczenie wykonujemy na ziemi. Pozycja jaką przyjmujemy przypomina pompkę wykonywaną na łokciach. Przyjętą pozycje utrzymujemy prze kilka minut napinając brzuch i plecy. Kolana powinny być proste.
2. Opuszczanie kolan w klęku podpartym – do wykonania ćwiczenia zajmujemy pozycję klęku podpartego, jednak kolana powinny być uniesione nad ziemią. Ruch, który będziemy wykonywać polega na delikatnym pulsowaniu kolanami w górę i w dół.
3. Podciąganie kolan z obciążeniem – przyjmujemy pozycję identyczną, jak do wykonywania tradycyjnych brzuszków. Nie powinniśmy w trakcie ćwiczenia podnosić głowy. Następnie pod zgięte kolana wsuwamy ciężarki (obciążenie zależy od naszych możliwości) i podciągamy powoli kolana do klatki piersiowej.
4. Podpór przodem – najmniej skomplikowane ćwiczenie z całego zestawienia dzisiaj. Ćwiczenie wykonujemy w bardzo zbliżony sposób do deski i Planka, z tą różnicą, że ręce powinny być wyprostowane, a nogi ustawione na szerokość bioder. Dodatkowo powinniśmy pamiętać o wyprostowanych plecach i napiętym brzuchu. Nie powinny nas boleć plecy w trakcie ćwiczenia. Ćwiczenie możemy modyfikować i urozmaicać unoszeniem kończyn.
5. Brzuszki skośne – ćwiczenie, które wykonujemy leżąc na ziemi na plecach. Nogi powinniśmy mieć podkurczone (chyba, że chcemy zwiększyć poziom trudności, to wtedy zginamy nogi i trzymamy je uniesione bliżej brzucha), a lędźwie dociśnięte do maty. Chcąc wykonać ćwiczenie, powinniśmy przyciągnąć dłonie do głowy jednocześnie odsuwając łokcie jak najdalej. Następnie ciągniemy łokieć do przeciwnego kolana pamiętając o oddalaniu brody od klatki piersiowej. Ważne, żeby pamiętać o utrzymywaniu barków w górze oraz o niezbyt wielu powtórzeniach (brzuszki skośne poszerzają talię).
6. Raczkowanie – czynność, którą każdy powinien znać i potrafić wykonać z dzieciństwa. Żeby wykonać ćwiczenie, powinniśmy przyjąć pozycję klęku podpartego – brzuch powinien być spięty, pomiędzy udem, a podudziem kąt prosty, barki powinny znajdywać się nad dłońmi, a łokcie musimy zablokować. Następnie, pozostając w przybranej pozycji, zaczynamy unosić kończyny naprzemiennie próbując się poruszać w dowolnym kierunku. Najlepiej raczkowanie ćwiczyć zarówno do przodu, jak i do tyłu.
7. Spinanie brzucha – jest to z pozoru jedno z najprostszych ćwiczeń, jednak tylko z pozoru, bo potrafi być niezwykle wyczerpujące. Jak powinniśmy je wykonywać? Przede wszystkim powinniśmy położyć się na ziemi z nogami zgiętymi w kolanie, a stopy powinny znajdywać się na ziemi. Odcinek lędźwiowy kręgosłupa doklejamy do ziemi, a biodra i spojenie łonowe unosimy w stronę klatki piersiowej. Następnie powinniśmy unieść barki w górę. pamiętając, żeby łokcie i głowę trzymać z daleka od tułowia. Taką pozycję powinniśmy utrzymywać przez kilkanaście sekund. W tym ćwiczeniu ważne jest, aby nie ciągnąć głowy rękoma.

Czy same ćwiczenia wystarczą, aby mieć płaski brzuch?

Same ćwiczenia mogą nie przynieść zamierzonego efektu. W takim przypadku powinniśmy zainteresować się zmianą diety, na dietę redukcyjną przeznaczoną do wysiłku. Warto pamiętać, że połączenie dieta-sport stanowi najlepsze połączenie do odchudzania.

Anna Dziedzic posiada ogromną wiedzę i niezbędne umiejętności, aby efektywnie prowadzić treningi i doradzać w tym zakresie. Wieloletnia edukacja w tym zakresie pozwoliła jej dojść do takiego etapu, na którym jest postrzegana niewątpliwie jako autorytet w branży fitness i wellness.

Ocen ten wpis

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *