Trening Jen Selter – zasady, efekty i opinie

Jen Selter to trenerka fitness i gwiazda mediów społecznościowych, znana jest jako “królowa pośladków”, ponieważ jej specjalnością są ćwiczenia na pośladki. Sama Jennifer może pochwalić się krągłą i jędrną pupą bez cellulitu, której zazdroszczą jej miliony fanek na świecie.

Zasady treningu Jen Selter

Główną zasada Jen na piękną pupę, jest regularne jej ćwiczenie. Sama trenerka mówi, że skupia się swoich pośladkach, na każdym treningu. Jej najbardziej ulubionymi elementem treningu na pośladki są:

● wchodzenie po schodach jest podstawą treningu Jen. Ćwiczenie to łączy w sobie dwa rodzaje wysiłku: cardio i siłowy, dzięki czemu jednocześnie spala się tłuszcz, likwiduje cellulit i modelują się mięśnie pośladkowe. Ćwiczenie powinniśmy wykonywać przez 20–30 minut 4 razy w tygodniu,
● przysiady ze sztangą i wariacje: przysiad sumo, swing z kettlebell,
● przysiad z wyskokiem lub przysiad pełny,
● wykroki z hantlami,
● wchodzenie na ławeczkę z ciężarkami (10–12 powtórzeń na każdą nogę w 3 seriach),
● plank,
● bieganie (wystarczy biegać 3–4 razy w tygodniu, żeby szybko zobaczyć pierwsze efekty)
● butt blaster (3 serie po 15 powtórzeń).

 

Oczywiście, żeby osiągnąć lepsze efekty ćwiczeń na pośladki, konieczne jest zdrowe odżywianie. Jen Selter radzi z całą stanowczością, by zupełnie wyeliminować z diety fast foody. Jak twierdzi trenerka, takie jedzenie ją obrzydza i przez dużą zawartość soli i tłuszczów, przyczynia się do powstawania cellulitu. Jen radzi, żeby wprowadzić w swoją dietę dobre białka, które przyczynią się do zbudowania mięśni, są m.in.:

● Kawałki wołowiny,
● Jajka,
● Białe mięso z kurczaka,
● Ryby,
● Tofu,
● Orzechy,
● Fasolki,
● Jogurt grecki,
● Hummus,
● Białko w proszku.

Efekty treningu Jem Selter

Jeśli nie wiecie jakich efektów możecie oczekiwać po tym zestawie ćwiczeń to zajrzyjcie na instagram Jen Selter, a na pewno szybko was zmotywują jej zdjęcia do pracy nad waszą pupą. Gwarancją regularnego wykonywania ćwiczeń jest jędrna i krągła pupa, bez cellulitu.
Już po miesiącu powinniście zobaczyć pierwsze efekty pracy, dlatego warto jak najszybciej zabrać się do ćwiczeń, żeby w ciepłym okresie roku (który już się zbliża), pochwalić się dobrze wyglądającą pupą.

Opinie o treningu

Wiele osób uważa, że jest to nienaturalne, żeby takiej budowy dziewczyna miała takie pośladki. Sma Jen odpowiada, że jej efekt jest zasługą bardzo rygorystycznej diety odchudzającej i regularnych ćwiczeń na pośladki. Społeczeństwo dzieli się na fanów pośladków i ćwiczeń trenerki oraz na osoby, którym się to w ogóle nie podoba. Jeśli zależy wam jednak na zgrabnej pupie to wprowadźcie w wasz trening ćwiczenia Jen Selter, a na pewno uzyskacie efekty godne pozazdroszczenia.

Trening Jen Selter – zasady, efekty i opinie
3.3 (66.67%) 3 głosów

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *