Trening Ewy Chodakowskiej HOT BODY pod lupą. Czy działa?

Ewa Chodakowska od kilku lat aktywnie działa w mediach, tam promuje zdrowy tryb życia, układa plany treningowe i żywieniowe, zachęcając ludzi do pracy nad ciałem oraz sposobem postrzegania świata. Program HOT BODY, to jeden z jej najnowszych projektów. Sprawdzamy, czy jest efektywny!

Ewa Chodakowska – Instagram

Działalność Ewy jest oparta głównie na social mediach. To właśnie dzięki internetowi dociera do tak dużego grona. Na instagramie obserwuje ją ponad 1,5 mln użytkowników tego portalu!

To nie tylko trenerka personalna, ale ze względu na uzyskaną popularność – także osobowość medialna, której praca zmieniła życie wielu ludzi borykających się z nie akceptacją, kompleksami oraz problemami zdrowotnymi wynikającymi z otyłości.

Chodakowska stara się motywować kolejne osoby do zmian nie tylko swojego wyglądu, ale przede wszystkim zmian sposobu postrzegania świata. Organizuje długoterminowe treningi – wyzwania, w których udział biorą jej obserwatorzy, a na dowód efektywności tych przedsięwzięć przesyłają zdjęcia swoich sylwetek, które następnie trafiają na profil trenerki.

Inna działalność Chodakowskiej i dostęp do planów treningowych

Choć internet, to medium, którego Ewa Chodakowska najczęściej używa do komunikacji z fanami, jej postać obecna jest także w telewizji, gdzie prowadzi swój program. Od 2015 roku pełni także funkcje redaktor naczelnej czasopisma „Be Active. Dietetyka&Fitness”, a razem z mężem prowadzi platformę „BeBio.pl” o tej samej tematyce. Jest autorką kilkunastu książek powstałych wraz z rozwojem jej kariery.

Aby uzyskać pełny dostęp do kompletnych zestawów ćwiczeniowych oraz proponowanych planów żywieniowych, należy wykupić subskrypcję na wspomnianej wcześniej platformie lub kupić odpowiednią płytę DVD.

Hot body – Chodakowska

Jak podkreślają ćwiczące z trenerką kobiety – Hot Body to jeden z najbardziej wymagających treningów, jakie Chodakowska dotychczas ułożyła. Cel to intensywna redukcja tkanki tłuszczowej, a wszystko po, by stracić na wadze, uzyskać piękne, atrakcyjne kształty bez cellulitu, tym samym jak najlepiej przygotować się do gorącego lata.

Na płycie DVD znajdziesz 45 minut materiału audiowizualnego, który został podzielony na 3 etapy:

  • rozgrzewka ( trwa 6 minut, to m. in. trucht w miejscu, przysiady, pajacyki, wykroki),
  • trening właściwy (trwa 33 minuty i łączy ze sobą kombinacje takich ćwiczeń jak m. in. plank, pompki, przeskoki, sprint, podpory z zejściem do łokci oraz wiele innych),
  • stretching i relaksacja (na tę część przewidziano 7 minut, to czas na uspokojenie oddechu i rozciąganie).

Z kolei sam trening, składa się aż z 10 rund, a do każdej z nich zostały przygotowane 3 ćwiczenia, które należy powtórzyć w dwóch seriach. Czas przeznaczony na jedno ćwiczenie to 30 sekund. Najważniejsze, aby ćwiczyć dynamicznie i wykonać jak najwięcej powtórzeń w ustalonym czasie.

To tak zwany trening “cardio”, który (jak deklaruje trenerka) umożliwi spalenie dużej liczby kalorii, wzmocni mięśnie całego ciała, wyszczupli brzuch czyniąc go płaskim, ujędrni pośladki, ale także wysmukli ramiona i nogi. Możesz być też pewna, że poprawi się Twoja wytrzymałość i kondycja, dlatego że pomiędzy kolejnymi rundami – Ewa Chodakowska nie przewidziała nawet kilkunastu sekund na odpoczynek, jednak dostępne są dwa poziomy trudności – dla początkujących i zaawansowanych.

Hot Body – opinie i efekty

Osoby, które już wcześniejszej korzystały z zestawów ćwiczeń trenerki, chętnie dzielą się swoimi opiniami na forach internetowych, z których czytamy, że Hot Body to plan składający się w dużej mierze z nowych ćwiczeń, które nie pojawiły się we wcześniejszych zestawach.

Według ćwiczących, możliwe jest spalenie nawet 400 kalorii podczas jednego treningu, a pierwsze efekty widać już po kilku jego seriach. Ewa Chodakowska natomiast, zaleca, aby nie poprzestawać na treningu – metamorfoza będzie kompletna, gdy dopełni ją zbilansowana dieta. Kobieta uczula również na intensywność ćwiczeń w tym zestawie i radzi, aby na początku (jeśli dopiero zaczynasz walkę o piękne ciało) wykonywać kilka pierwszych rund i kontynuować trening w kolejnych dniach. Powodzenia!

Ocen ten wpis

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *