Ryan Reynolds: najseksowniejszy mężczyzna – poznaj jego dietę oraz ćwiczenia

Kto nie zna tego przystojnego, 41 – letniego Kanadyjczyka? Ryan Rodney Reynolds to mąż aktorki Blake Lively i szczęśliwy ojciec ich dwóch uroczych córeczek, a przy tym świetny aktor, producent telewizyjny i filmowy, ambitny, inteligentny, prawdziwy facet z charakterem. Zasłynął nietuzinkowym talentem komediowym w serialach i wielu produkcjach filmowych. Grał z Denzelem Washingtonem oraz Sandrą Bullock. Ostatnio bawi do łez w serii przebojów kinowych o byłym żołnierzu oddziałów specjalnych, poddanemu niebezpiecznemu eksperymentowi – Deadpool i Deadpool 2. Dużo można by pisać o błyskotliwej karierze Reynoldsa, lecz tym razem skupimy się na innych aspektach z jego życia. Przyjrzymy się bliżej prowadzonej przez niego diecie oraz ćwiczeniom, bo naprawdę warto.

Dieta Ryana Reynoldsa

Przełomowym momentem dla Reynoldsa był film Blade: Trinity w 2004 roku. To właśnie wraz z przygotowaniami do roli Hannibala Kinga, aktor diametralnie zmienił jadłospis oraz wprowadził szereg ćwiczeń, które pomogły mu spalić tkankę tłuszczową, poprawić kondycję i wyrzeźbić ciało. Co znajdowało się w jego jadłospisie?

Ryan ustalił rytm przyjmowania sześciu posiłków dziennie, co dawało 3300 kalorii. W jego jadłospisie znajdowały się takie produkty, jak: owsianka, białka jajek, migdały, jabłka, dobry tłuszcz – masło, oleje roślinne, awokado, proteinowe batoniki i shake typu whey and water, grillowana ryba lub kurczak, a także warzywa i brązowy ryż.

Dietę połączył z intensywnym treningiem wykonywanym sześć dni w tygodniu, przez okres prawie sześciu miesięcy. Aktor doczekał się niesamowitych rezultatów, bo udało mu się powiększyć tkankę mięśniową o prawie 10 kilogramów.

Aktor mówi o sobie, że stawia na cele, a nie na oczekiwania. Zmiana trybu życia było dla niego sporym wyzwaniem, które bardzo się opłaciło, ponieważ praca nad wizerunkiem wywindowała go na szczyt sławy. Przemysł filmowy obdarował go znaczącymi rolami superbohaterów. Zdrowe nawyki żywieniowe weszły mu w krew. Trenuje nadal, choć już nie tak intensywnie, jak na początku. Jak wyglądają jego treningi?

Zestaw treningowy Ryana Reynoldsa

Od kilku lat aktor trenuje pod okiem trenera personalnego – Bobbiego Stroma. Ów trener stara się, aby w założony plan treningowy nie wkradła się rutyna, dlatego zestawy ćwiczeń układa w następujący sposób:

Trening ABS: trwa 20 minut i składa się z powtarzanej serii ćwiczeń. Całą serię należy powtórzyć 4 razy.

  • Pierwszy zestaw: „Drwal” (Wood chops on cable) – 15-20 powtórzeń
    Unoszenie nóg w zwisie – 15-20 powtórzeń
    Brzuszki na nachylonej w dół ławce – 15-20 powtórzeń*
    (* trzymaj za głową 5 kg talerz)
  • Drugi zestaw: ćwiczenie z kółkiem w pozycji na kolanach (The Wheel from Knees) – 15-20 powtórzeń. Brzuszki ze skrętem na ławce pochylonej w dół – 15-20 powtórzeń. Brzuszki na piłce gimnastycznej – 15-20 powtórzeń.

Dzień ćwiczeń na nogi: Wykroki w chodzeniu – 3-4 zestawy po 50 powtórzeń. Użyj 20 kg sztangielek, trzymając je w obu rękach.

Dzień ćwiczeń na tułów: Płaska ławka – 3 zestawy po 10-15 powtórzeń. Ławka pod kątem wznoszącym – 3 zestawy po 10-15 powtórzeń.

Dzień ćwiczeń na całe ciało: trening ten polega na 3 ćwiczeniach na każdą partię. Każde ćwiczenie bazuje na 3 seriach i 12 powtórzeniach. Ryan ćwiczy klatkę piersiową, plecy, barki, biceps oraz triceps. W tym dniu wykonywane są również ćwiczenia stabilizujące, aby zmęczone mięśnie mogły się zregenerować. Wykorzystywane są takie techniki jak TRX, kickboxing, piłki BOSU czy taśmy.

Prowadzone ćwiczenia i późniejsze dodatkowe treningi biegowe, pomogły mu przebiec nowojorski maraton w 2008 roku. Ze względu na jego ojca, Jima, dotkniętego chorobą Parkinsona, wzięcie udziału w biegu pozwoliło na zebranie funduszy na walkę z tą chorobą. Przypadek Ryana może być dla nas dobrym przykładem na to, że nie ma rzeczy niemożliwych i można wiele osiągnąć poprzez ciężką, ambitną pracę i samozaparcie. Podjęty wysiłek prędzej czy później procentuje, dlatego warto dążyć do wyznaczonych celów.

Ocen ten wpis

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *