Jak pozbyć się wałeczków pod pachami?

Nieapetycznie wyglądające boczki pod pachami to zmora wielu kobiet. Często ten problem można zamaskować odpowiednio dobranymi ubraniami, jednak w ten sposób nie pozbędziemy się go. Podświadomość nadal będzie wiedzieć, że gdzieś pod bluzką ukrywają się wałeczki. Takie postępowanie może całkowicie zrujnować pewność siebie, ale też zniechęcić do pracy nad ciałem. Z wrogiem trzeba walczyć, w tym artykule podpowiem Ci kilka sposobów na skuteczną walkę z boczkami pod pachami. Do dzieła!

Dobierz odpowiedni biustonosz

To nie żart, duży procent kobiet nosi niepoprawnie dobrany stanik, a przecież biustonosze pełnią bardzo ważne funkcje dla zdrowia piersi. Co więcej, źle dopasowana bielizna przyczynia się do powstania nieszczęsnych wałeczków pod pachami. Wiele z nas wybiera biustonosze „na oko” w sieciówkach, które nie oferują szerokiego wachlarzu rozmiarów. Nawet jeśli zmierzysz taki stanik i wyda Ci się wygodny to tylko pozory. Nigdy nie oszczędzaj na bieliźnie, o ile dobrze ją dobierzesz z pewnością, poskutkuje w przyszłości polepszeniem wyglądu piersi, ale i uniknięciem powstania niechcianych boczków.

Ćwicz na wałeczki pod pachami i obwisłe ramiona!

Aktywność fizyczna jest najskuteczniejszym i najszybszym sposobem na rozstanie się z wałeczkami pod pachami. Najbardziej efektowne będą ćwiczenia wykonywane z wykorzystaniem obciążenia w postaci hantli (jeżeli ich nie posiadasz, wykorzystaj 2 litrowe butelki z wodą). Przedstawię Ci kilka, które możesz wykonać w zaciszu domowym.

  1. „Pajacyki” – Do tego ćwiczenia przygotuj sobie obciążenie. W lekkim rozkroku opuść ręce z ugiętymi łokciami wzdłuż ciała. Unoś ręce, odchylając je na boki, aż znajdą się w położeniu równoległym do podłogi.
  2. Wyciskanie – Stojąc w delikatnym rozkroku, weź ciężarki do rąk i ugnij je na wysokości barków. Wypychaj hantle w górę do wyprostu rąk. Podczas ćwiczenia staraj się nie wyginać pleców.
  3. Przywodzenie – W pozycji stojącej opuść ręce wzdłuż ciała. Łokcie trzymaj blisko tułowia. Unieś hantle w górę do klatki piersiowej.
  4. Skłony boczne – Ustaw się w pozycji stojącej ze stopami na szerokości bioder, w rękach trzymaj ciężarki. Powoli zginaj ciało raz w jedną, a raz w drugą stronę, opuszczając dłoń maksymalnie w dół wzdłuż nogi.
  5. Damskie pompki – Uklęknij na podłodze, a następnie podeprzyj się rękami. Ćwiczenie polega na opuszczaniu jak najniżej klatki piersiowej i podnoszeniu jej do całkowitego wyprostu rąk.
Czytaj więcej:



Jak pozbyć się wałeczków pod pachami?
Ocen ten wpis