Małgorzata Rozenek i jej metamorfoza – dieta i ćwiczenia jakie stosuje!

W social media polskie gwiazdy coraz częściej chwalą się swoimi efektami ćwiczeń czy diet. Dziś pod lupę weźmiemy Małgorzatę Rozenek. Jej sylwetka jest coraz bardziej imponująca. Jesteście ciekawi, w jaki sposób potrafi utrzymać tak świetną figurę? Poznajcie szczegóły!

Po pierwsze dieta!

Małgosia jakiś czas temu na Instagramie przyznała, że dieta, którą stosuje to bardzo modna w ostatnim czasie dieta dr Dąbrowskiej. Jest ona dość rygorystyczna, ale ma przynieść pożądane efekty. Nie bez powodu jest nazywana postem. Post opiera się głównie na jedzeniu warzyw – to po nie powinniśmy sięgać najczęściej. Owoce powinny być dodatkiem. Produkty powinny pochodzić ze sprawdzonego źródła, aby nie były wysoko przetworzone i nie zawierały zbyt dużej ilości pestycydów. Podczas diety wybieraj niskokaloryczne owoce i warzywa, najczęściej sięgaj po te surowe – produkty po obróbce termicznej tracą dużo cennych wartości.

Owoce i warzywa na których opiera się dieta dr. E.Dąbrowskiej:

  • cebulowe – cebula, czosnek, por
  • dyniowate – cukinia, ogórek
  • kapustne – kapusta biała, czerwona, pekińska, włoska, brukselka, brokuł, kalafior, kalarepa
  • korzeniowe – marchewka, pietruszka, seler, burak, chrzan, kalarepa, rzodkiewka czarna oraz biała
  • liściaste – szpinak, seler naciowy, natka pietruszki, jarmuż, koper, sałaty: roszponka, rukola, rzymska, lodowa),
  • zioła
  • psiankowate – pomidor, papryka
  • owoce – cytryna, jabłka, grejpfruty, kiwi, granat, pomarańcze oraz owoce sezonowe

W Twoim jadłospisie powinny znaleźć się produkty surowe, świeżo wyciskane soki czy kiszonki – to one mają najwięcej wartości odżywczych. Podczas obróbki termicznej produkty powyżej temperatury 40 stopni Celsjusza tracą na wartości – zostaje uszkodzonych wiele enzymów.

Korzyści z diety dr Dąbrowskiej

Ma ona na celu pozbycie się z organizmu niepotrzebnych toksyny, które przyczyniają się do rozwoju chorób czy niskiej odporności. Osoba w trakcie diety przyjmuje zaledwie 800 kcal dziennie, stąd nazwa potoczna – post. Zmniejszona ilość spożywania posiłków w ciągu dnia ma powodować uruchomienie zdolności samoleczenia – mechanizmu “odżywiania wewnętrznego”. Dzięki temu organizm zacznie pozbywać się toksyn, które zbierały się przez lata wykorzystując je jako źródło energii.

Doktor Dąbrowska zaleca wdrożenie w życie diety na okres 2 tygodni. U osób chcących wyleczyć chorobę czas ten powinien wydłużyć się do nawet 6 tygodni. Aby nie zmieniać drastycznie nawyków żywieniowych post może być stosowany na przykład przez jeden dzień w tygodniu – organizm będzie miał czas na przyzwyczajenie się do zmian.

Ćwiczenia to podstawa

Sama dieta jest bardzo ważna i to głównie na niej opiera się metamorfoza Małgosi. Jednak, aby sylwetka nabrała idealnych kształtów i wyglądała kusząco ćwicz z… Ewą Chodakowską! To właśnie dzięki ćwiczeniom tej trenerki Małgosia może pochwalić się tak dobrą figurą. Małgorzata Rozenek kilkakrotnie wspominała, że trenuje ,,Skalpel” pod okiem Ewy. Dzięki tym ćwiczeniom wymodelujesz i ukształtujesz sylwetkę.

Jak widzisz nie jest to takie trudne. Oczywiście wymaga to wyrzeczeń i samozaparcia, ale dla idealnej figury chyba warto. Koniecznie wypróbujcie i dajcie znać, jak wam idzie.

Małgorzata Rozenek i jej metamorfoza – dieta i ćwiczenia jakie stosuje!
5 (100%) 1 głosów

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *