Ewa Chodakowska: Metamorfoza 21 – czy możliwa jest widoczna zmiana po 21 dniach?

Czy możliwe jest by w ciągu 21 dni realnie ocenić i obiektywnie stwierdzić poprawę w stanie naszego ciała? Według popularnej trenerki, Ewy Chodakowskiej – tak i to wszystko dzięki jej programowi. Sprawdziliśmy w ilu stopniach jest to prawda, a w ilu obietnice bez pokrycia.

Czym jest Metamorfoza Ewy Chodakowskiej?

Jest to przede wszystkim pierwszy trening, który oprócz standardowych przyborów sportowych potrzebuje też piłki. Co prawda ćwiczenia pokazane są w dwóch wersjach, jednakże zaleca się wykonywanie ich z pełnymi przyrządami, w celu zwiększenia ewentualnych efektów.

Program jest czymś pomiędzy spokojnym Secret, a bardzo energicznym Killerem, który powoduje szybsze bicie serca już po pierwszych minutach. Skierowany jest dla osób średnio-zaawansowanych, które nie boją się zmęczyć.

Cały program składa się:

  • rozgrzewki, która w porównaniu z poprzednimi programami, spotkała się z dużą aprobatą
  • z 10 rund, w których znajdujemy 2 ćwiczenia i powtarzamy je 3krotnie
  • między ćwiczeniami znajdujemy kilka sekund by złapać oddech, napić się wody, odpocząć
  • tu najważniejszy jest czas, a nie ilość powtórzeń, w związku z tym to my decydujemy o intensywności treningu.
  • trening jest mocno zbilansowany, dzięki czemu ćwiczymy absolutnie każdą partię ciała

Przyjrzyjmy się pozytywnym efektom

Jest to idealny zestaw ćwiczeń dla osób, które chcą się spocić, ale jednocześnie nie są gotowe na intensywniejsze treningi. W końcu dostajemy program z dużym uwzględnieniem ćwiczeń typu cardio, dzięki czemu oprócz wzmocnienia mięśni, mamy szansą na zgubienie kilku kilogramów. Dużym atutem jest mocne skupienie się na partiach pleców czy barków, a także na mięśniach brzucha. Co często podkreślają osoby ćwiczące – dobrze, że umieszczona i zaplanowana jest przerwa, która pomaga uspokoić oddech i dzięki temu obniża się poziom trudności programu. Jest to więc świetna alternatywa dla osób lubiących treningi z akcesoriami i gadżetami różnej maści.

ewa chodakowska

Wady treningu

Przede wszystkim operowanie piłką wymaga wprawy. Dla osoby, która nie ćwiczyła dotychczas z tym oprzyrządowaniem i nie zna dobrze programu – może być to bardzo skomplikowane. Odstępy między ćwiczeniami i opisy kolejnych kroków są zbyt szybkie, dzięki czemu traci się sporo czasu na zrozumienie i ustawienie piłki w odpowiedni sposób. Dodatkowo, jak łatwo się domyśleć, nie każdy taką piłkę posiada, w związku z czym generuje to kolejne koszta. Brakuje również w video instruktażu jaką najlepszą piłkę dobrać.

Czy trening Metamorfoza Ewy Chodakowskiej faktycznie przynosi metamorfozę?

Cóż, po 21 dniach nie ma co oczekiwać cudów. Jest to po prostu za krótki czas by osiągnąć dany cel i zaspokoić swoje potrzeby. Nie mniej jednak trening skupia się na mięśniach głębokich brzucha, dzięki czemu ta partia ciała zmienia się najszybciej i najwidoczniej. Jako iż jest to połączenie treningu wytrzymałościowego i wzmacniającego zauważymy duże efekty w poprawie naszej kondycji. Po dłuższym treningu ( a nie zaplanowanych 21 dniach) stan naszego ciała faktycznie się zmienia – uzyskujemy duże napięcie skóry i spadek kilogramów. Jak czytamy na forach i grupach internetowych – jest to jeden z lepszych treningów Ewy Chodakowskiej.

Related Posts

  1. Jak dla mnie jest to najlepszy trening na poprawę kondycji dla osób “zasiedziałych”. Po około 1,5 miesiąca treningów 6 razy w tygodniu był on już za słaby dla mnie. Polecam wszystkim początkującym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *