Ewa Chodakowska – Target – płaski brzuch – zasady oraz efekty ćwiczeń

Ewa Chodakowska – osoba, która zaangażowała tysiące kobiet do aktywności fizycznej, pokazując i radząc jak osiągnąć wymarzoną sylwetkę i poprawić swoją kondycję. Trenerka osiągnęła w naszym kraju niebywały sukces, zmotywowała, wydała wiele płyt z ćwiczeniami otworzyła własną firmę- dlatego nie tylko jest autorytetem w dziedzinie sportu, ale dla wielu kobiet jest też wzorem kobiety niezależnej, prawdziwej „businesswoman”, która nieustannie dąży do swoich celów.

Target płaski brzuch – szczegóły

Jedną z płyt, które trenerka wydała jest Target –płaski brzuch. Popularność płyty można łatwo zauważyć, wystarczy wpisać w najpopularniejszą wyszukiwarkę frazę „ćwiczenia na płaski brzuch Ewa Chodakowska” jednym z pierwszych wyników jest właśnie trening z tej płyty. Ćwiczenia w nim zawarte jak łatwo się domyślić są dla osób, które chcą poprawić wygląd swojego brzucha, zarysować mięśnia, zmniejszyć obwód, pozbyć się tzw. boczków. Jednak Target wzmocni nie tylko brzuch, ale też plecy, które często są pomijane podczas treningów i ćwiczeń wykonywanych w domowym zaciszu.

Cały trening trwa niecałą godzinę (7 minut rozgrzewki, po 20 minut dwie sesje na brzuch, kilka minut rozciągania). Część główna treningu to dwie sesje po 20 minut – pierwsza przeznaczona jest dla osób początkujących, druga dla osób bardziej zaawansowanych (zaawansowani mogą oczywiście wykonać obie serie). W obu rundach jest 10 ćwiczeń, które wykonuje się przez 30 sekund, między ćwiczeniami przewidziane jest 10 sekund przerwy. Dodatkowo do płyty DVD dodana jest książeczka z poradami, opisem poszczególnych ćwiczeń, wskazówek Ewy dotyczących diety i komponowania posiłków, a także przykładowy jadłospis – jak podkreśla trenerka, aby otrzymać najlepsze efekty należy połączyć ćwiczenia ze zdrową dietą.

Zasady treningu

Jak przy każdej aktywności fizycznej, trening należy rozpocząć od rozgrzewki – nie wolno pomijać tego kroku, zresztą został dodany do płyty z jakiejś przyczyny. Po drugie ćwiczenia trzeba wykonywać poprawnie i dokładnie – jest to szczególnie ważne, aby nie nabyć się kontuzji. W dołączonej książce można znaleźć opis każdego z ćwiczeń (niestety tylko z wersji zaawansowanej). Przed rozpoczęciem treningu warto zaznajomić się z każdym z nich i przećwiczyć je „na sucho”. Po trzecie warto przygotować sobie ręcznik – nie tylko, aby wycierać pot z czoła, ale przede wszystkim jest on narzędziem do ćwiczeń, które pomoże nam je wykonać. Nie wolno też pomijać rozciągania, które jest włączone na sam koniec treningu – mimo że jest to tylko kilka minut jest ono niezbędne, ponieważ zwiększa elastyczność mięśni oraz zmniejsza ryzyko kontuzji.

Jakich efektów można spodziewać się po treningu?

Target płaski brzuch to trening głównie wzmacniający, dlatego nie spalimy dzięki niemu miliona kalorii (jeśli zależy nam na spalaniu warto przyjrzeć się innym treningom Chodakowskiej, tj. Turbo spalanie czy Killer) i w znacznym stopniu nie zmniejszymy naszej tkanki tłuszczowej. Trening wzmocni natomiast mięśnie brzuch oraz pleców, wyrzeźbi je i ładnie zarysuje. Jest to szczególnie ważne, gdyż plecy i brzuch utrzymują całe ciało w pionie, zapewniają też stabilizację całej postawy. Efekty będą satysfakcjonujące, jeśli trening będziemy robić regularnie i zastosujemy odpowiednią dietę. Jak widać Ewa Chodakowska płaski brzuch – Target jest jednym z treningów, który tak jak pozostałe cieszy się dużym zainteresowaniem i przynosi pożądane efekty – jeśli tylko tego chcemy.

Metamorfoza

W czeluściach Internetu bez problemu można znaleźć komentarze kobiet, które chętnie dzielą się swoimi metamorfozami i opiniami na temat poszczególnych zestawów ćwiczeń. Niejednokrotnie przesyłają one zdjęcia do samej trenerki (chociażby za pomocą mediów społecznościowych) z porównaniem swojej sylwetki, która zmieniła się w ciągu kilku miesięcy, chwalą się nową figurą i tym, ile kilogramów udało im się schudnąć – bez wątpienia są to zaskakujące liczby. Taka sytuacja pokazuje, że Ewa Chodakowska zdobyła zaufanie swoich fanów, co wcale nie jest takie proste w świecie fitnessowym.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *