Dieta

Gdy sen z powiek zdejmują nam pytania o naszą dietę szukamy pomocy na forach i stronach internetowych. Zebraliśmy najpopularniejsze pytania, by móc Wam odpowiedzieć. “(…) Moim największym wrogiem diety jest fakt, że uwielbiam słodycze. Przez pierwsze dni daję sobie bez nich radę, ale po pewnym czasie zaczynam się irytować i frustrować z powodu ich braku. […]Czytaj więcej
Weronika Książkiewicz to jedna z najpiękniejszych aktorek polskiego showbiznesu, która od lat zachwyca swoją nienaganną sylwetką. Aktorka po urodzeniu dziecka trzymała się raczej na uboczu, ale od kilku lat znów chętniej pokazuje się na salonach oraz występuje w nowych produkcjach filmowych i serialach. Weronika zazwyczaj wciela się w role seksownych femme fatale, dlatego Czytaj więcej
Usługi dostarczające posiłki to zbawienie dla tych, którym w natłoku codziennych obowiązków brakuje czasu na gotowanie, chcą schudnąć lub po prostu zacząć się zdrowo odżywać. Większość programów można dostosować do indywidualnych potrzeb – firmy oferują różne opcje dostarczania „pudełek” w zależności od budżetu, potrzeb i wymagań dietetycznych klienta. Dostarczanie Czytaj więcej
Colette Lefort to francuska dietetyczka, która zasłynęła autorskim sposobem na odchudzanie. Jej program żywieniowy dopuszcza jedzenie większości produktów, bez konieczności głodzenia się i odmawiania sobie czegokolwiek. Wystarczy stosować się do kilku prostych zasad. Pierwszą, koronną zasadą diety jest niełączenie ze sobą białek i węglowodanów w jednym posiłku. Separacja Czytaj więcej
Dietetyczne dania nie muszą być nudne i powtarzające się, podczas diety możemy sięgać po różne zboża, sałatki czy warzywa, które urozmaicą jadłospis. Jednak makarony i kasze czy dietetyczne sałatki bogato oblane sosami bywają największym problemem w czasie diety ze względu na ich ukrytą kaloryczność. Nie oznacza to, że wszystkie sosy są złe. Jak znaleźć dietetyczny […]Czytaj więcej
Seria, w której odpowiadamy na najczęściej zadawane i najbardziej dociekliwe pytania z pogranicza fitnessu, zdrowia i odżywiania. “(…) Ćwiczę już jakiś czas i zastanawiam się kiedy warto zacząć się ważyć i mierzyć? Czy jest jakiś standardowy okres czasu, który przynosi nam pierwsze rezultaty, którymi możemy się realnie pochwalić? Zaczynam się martwić, że moje Czytaj więcej
Słodycze to prawdopodobnie najczęstsze uzależnienie. Nic dziwnego, ale niestety jest to najbardziej kaloryczna przekąska, co zdecydowanie utrudnia prowadzenie zdrowego trybu życia. Dobrym rozwiązaniem jest więc zajadanie się fit deserami. Można kupić gotowe, ale dużo więcej przyjemności sprawia zrobienie ich samodzielnie. 3 przepisy na desery fit 1. Pierwsza propozycja to Czytaj więcej
Ludzki organizm lepiej funkcjonuje w naturalnych warunkach, dotyczy to także zwierząt i roślin. Dlatego ważne jest, by to co trafia na nasz talerz wzrastało i dojrzewało w naturalnym tempie i warunkach. Ile kosztuje żywność organiczna? Aby producent mógł nazwać swoją żywność „eko” musi w co najmniej 95% wyprodukować ją przy użyciu naturalnych metod przypadku upraw […]Czytaj więcej
Marchew ma niską kaloryczność i jest doskonałym źródłem witamin i błonnika. Podstawą niektórych diet jest marchewka, która jest głównym źródłem pożywienia i dzięki licznym korzyściom zdrowotnym, może przyspieszyć odchudzanie. Podczas gdy marchew powinna być włączona do zdrowego planu żywienia, jej nadmiar może mieć nieprzyjemne konsekwencje. Marchew – wartości Czytaj więcej
Statystyki pokazują, że na zaparcia cierpi co piąty dorosły Polak. Chociaż wydaje się, że z tą specyficzną dolegliwością można sobie łatwo poradzić, u niektórych problem z oddawaniem stolca powoduje ogromny dyskomfort. Co pomoże na zaparcia? Czasem wystarczy nieco zmodyfikować dietę, by pozbyć się tego uciążliwego kłopotu. O czym warto pamiętać? Przyczyny zaparć – dieta i Czytaj więcej
Diety to nieodłączny element zdrowego trybu życia. Każda ma swoje zasady, ale większość zazwyczaj układana jest ze względu na nasze preferencje żywieniowe, alergie czy cel jaki chcemy osiągnąć, A jakby tak dopasować dietę pod względem naszych cech fizycznych i psychologicznych? Brzmi ciekawie, dlatego pod lupę bierzemy dzisiaj dietę genotypową. Czym jest dieta genotypowa? Czytaj więcej
Wielu z nas obecnie zaraziło się korzystanie, zdrowym trybem życia. Wizyty na siłowni, zdrowe potrawy, czas poświęcany na to, aby po prostu czuć się sprawnie, wyglądać korzystanie oraz… Cieszyć się każdym dniem, to wszystko zapewnia ‘fit’ życie. Jesteśmy zdeterminowani, systematyczni, nie zapominajmy jednak o właściwej suplementacji. Nasz organizm podczas wysiłku Czytaj więcej
Woda gazowana ma kalorie. Woda gazowana sprzyja tyciu i rozpycha żołądek. Woda gazowana nie jest tak zdrowa. Kto z nas, przynajmniej raz, spotkał się z powyższymi mitami dotyczącymi wody? Dziś, raz na zawsze, obalimy mity, mówiące o tym iż jedynym słusznym, zdrowym wyborem jest zakup wody niegazowanej. Woda gazowana czy niegazowana? Zacznijmy od tego iż […]Czytaj więcej
Czy jest ktoś, kto nie lubi świeżego, chrupiącego chleba z masłem? Raczej nie! Jest to produkt bez którego większość z nas nie wyobraża sobie życia. Nic dziwnego, znajduje mnóstwo zastosowań i jest pyszny. Ale co w przypadku, gdy okazuje się, że ten przysmak zawiera o wiele za dużo kalorii niż byśmy tego chcieli? Spokojnie, jest […]Czytaj więcej
Dieta Sirtfood, popularna również jako dieta długowieczności. Jest to metoda żywieniowa, która polega na wprowadzeniu do codziennego żywienia jak największej ilości produktów zasobnych w przeciwutleniacze, ponieważ wykazują one wysoce korzystny wpływ na ludzki organizm. Dieta długowieczności jest stworzona przez dwóch ekspertów w dziedzinie żywienia Aidana Gogginsa i Glena Czytaj więcej
Decydując się na dietę odchudzającą oczywistym krokiem jest wprowadzenie zmian do swojego jadłospisu, a przede wszystkim wdrożenie zasad zdrowego odżywiania oraz uprawianie aktywności fizycznej. Wiele kobiet decyduje się również na zakup drogich preparatów wspomagających metabolizm i tym samym przyśpieszających redukcję tkanki tłuszczowej. Tymczasem nie każdy zdaje sobie Czytaj więcej
Kolacja to bardzo ważny posiłek, który skutecznie zapobiega nagłym spadkom glukozy we krwi i tym samym powstrzymuje przed napadami wilczego głodu oraz nocnym podjadaniem. Aby miała ona dla naszego zdrowia same korzyści musi składać się z wartościowych składników, które nie obciążą zanadto układu pokarmowego oraz odżywią nasze ciało, dlatego powinniśmy ją zjadać około 2-3 Czytaj więcej
Niewiele planów dietetycznych promujących utratę wagi, opiera się na węglowodanach. Dlatego dieta fasolowa jest wyjątkowa. Niektórzy odchudzający się przysięgają, że stracili kilogramy, jedząc tylko „dobre” węglowodany. Więc jaka jest różnica między „dobrymi” i „złymi” węglowodanami? Przetworzona żywność składa się głównie z prostych węglowodanów. Powszechnie są one Czytaj więcej
Wielu z nas rezygnuje z konkretnego posiłku na rzecz, przegryzanego w pośpiechu batonika czy wypicia kawy, po godzinie odczuwając głód. Wszyscy jednak wiemy, jak ważnym posiłkiem jest śniadanie. Dzięki niemu możemy dobrze rozpocząć dzień z dawką ogromnej energii. Nasz organizm rano zaopatruje się w niezbędne składniki, aby zapewniać nam dobre samopoczucie do południa. Czytaj więcej
Koktajle owocowe to świetny sposób na zdrowe drugie śniadanie czy deser. Wystarczą owoce, ale możemy także dodać jogurt, mleko, kefir, również bardzo dobrze sprawdzą się tutaj mleka kokosowe lub z konopii. Możemy dodać też orzechy oraz inne dodatki do naszego koktajlu. Wszystko blendujemy i pyszny posiłek gotowy w minutę. Koktajle owocowe w czym tkwi fenomen? […]Czytaj więcej