Power Combo – zasady ćwiczeń, efekty

Wśród ludzi dbających o sylwetkę wzrasta coraz bardziej popyt na Trening Power Combo. Cieszy się on dużym zainteresowaniem, które przeradza się w pełne ludzi sale fitness tego fascynującego treningu. Chętnych ludzi nie brakuje pomimo, że trening ten
jest bardzo intensywny i niezwykle wyczerpujący a przerwy trwają zaledwie 20 sekund, dlatego całkowite złapanie oddechu jest niemożliwe.

Jaka tajemnica kryje się w tym treningu? I dlaczego pomimo takiego obciążenia fizycznego jest on tak pożądany i modny w świecie fitness ?

Trening Power Combo są to ćwiczenia aerobowe, te ćwiczenia skupiają się wokół naszej masy ciała, przez co spalanie tkanki tłuszczowej osiąga optymalny efekt. Trening zawiera również w sobie dużo elementów ze stretchingu, są to ćwiczenia z zakresu rozciągania i uelastyczniania tkanki mięśniowej. Odpowiednio zbilansowana dieta oraz Trening Power Combo przynosi zauważalne efekty już po około miesiącu regularnych ćwiczeń. Zmiany partii mięśniowej zauważymy szczególnie w takich częściach ciała jak brzuch, uda, dlatego Power Combo jest tak bardzo propagowany przez kobiety.

Efekty treningu Power Combo

Power Combo to tak naprawdę bardzo obciążający fizycznie nasz organizm trening i nie będą mogły brać udziału w nim osoby, które dopiero co zaczęły przygodę z ćwiczeniami. To nie trening dla amatorów ani osób, które nie znają wydajności swego ciała, dlatego, że to dosyć mordercze wyzwanie, które trwa 60 minut i nie jest odpowiednim zestawem dla każdej osoby. Trening ma na celu poprawić metabolizm, wydolność organizmu oraz rzeźbę ciała. Ten trening jest dla tych, którzy marzą o płaskim wyrzeźbionym brzuchu, o szczuplejszych udach są zdecydowani na poprawę ogólnej kondycji fizycznej oraz uelastycznieniu mięśni i dobrym krążeniu krwi.

Rodzaje ćwiczeń w treningu

Ćwiczenia, jakie występują w Power Combo to między innymi-pompki, przysiady, unoszenie nóg, nożyce, rowerek, deska, burpees i wypady nóg. Można z powodzeniem stosować też sprzęt jak ciężarki, piłki i kettlebell. Podczas Treningu Power Combo należy również pamiętać, że organizm traci dużo wody, dlatego należy mieć w pogotowiu wodę mineralną i na bieżąco uzupełniać płyny.

Oczywiście by zwiększyć efekty Treningu Power Combo niezbędna jest odpowiednia dieta, która będzie zawierała odpowiednią ilość białka, węglowodanów i tłuszczy, które są nam potrzebne na co dzień, by dostarczyć organizmowi odpowiednią porcję energii i siły do ćwiczeń.

Trening Power Combo to dobry sposób na pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz na ujędrnienie i wymodelowanie naszej sylwetki. Dzięki stałym i regularnym ćwiczeniom Power Combo ciało staje się bardziej ukrwione a sylwetka szczuplejsza. Zapraszamy wszystkich do Power Combo!

Power Combo – zasady ćwiczeń, efekty
5 (100%) 1 głosów

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *