Chodakowska SZOK TRENING – zasady,efekty i opinie

Królowa polskiego fitnessu, która obudziła Polaków z marazmu. Inspiracja, motywacja i guru fitness niejednej kobiety i niejednego mężczyzny. Po studiach w Grecji zawojowała nasz kraj, produkując kilkanaście popularnych treningów na DVD. Jednym z nim jest Szok Trening,który dziś bierzemy na tapetę. Co jest w nim takiego szokującego? Dla kogo jest skierowany? No i najważniejsze – czy jest skuteczny? Sprawdziliśmy to dla Was!

SZOK Trening – zasady

Jest to kolejny, zgodnie z prowadzonymi standardami trenerki, zestaw treningowy na płytę DVD. Jego założeniem jest danie możliwości wykonywania ćwiczeń w domu, bez względu na porę dnia i dostępne środki. Oto kilka podstawowych informacji, które musisz wiedzieć, jeśli zdecydujesz się uczestniczyć w tym programie treningowym:

  • cały program treningowy trwa 30 minut
  • pierwszy etap polega na ogólnym rozruszaniu, wszystkich partii ciała
  • drugi etap naciska przede wszystkim na mięśnie brzucha
  • trzeci etap to zestaw ćwiczeń na nogi i pośladki
  • każdy etap składa się z 8, ściśle nakierowanych na konkretna partię ciała ćwiczeń

Jak sama trenerka mówi – Szok trening jest skierowany dla szaleńców, którzy w krótkim czasie chcą się porządnie zmęczyć. Śmiało można rzec iż jest to zestaw przede wszystkim dla osób aktywnych fizycznie, zaawansowanych lub chociaż średnio-zaawansowanych. Fani uważają iż jest to jeden z najintensywniejszych zestawów, głównie przez połączenie ćwiczeń cardio z typowo wzmaniającycmi i budującymi mieśnie seriami.

SZOK Trening zalety

Ze względu na swój podział (3 zestawy po 8 ćwiczeń), możemy dowolnie nimi rotować, wybierać tylko konkretne partie ciała lub zestawiać z innymi treningami Chodakowskiej. Krótki trening nie zajmuje nam dużo czasu, a spala sporą ilość kalorii, przynosząc przy tym spore, widoczne rezultaty. Jak zawsze – nie wymaga obecności dodatkowych narzędzi, a jedyne co jest niezbędne dla ćwiczącego to wygodny strój, buty (w przeciwieństwie to treningu typu Skalpel) no i miękka mata. Trening idealnie uzupełni inne, równie rozbudowane i ważne dla nas zestawy ćwiczeń. Odpowie niewątpliwie na potrzeby aktywnych fizycznie osób, którzy poszukują szybkiego i intensywnego sposobu na ćwiczenia.

SZOK trening wady

Jak zawsze w przypadku ćwiczeń Chodakowskiej – brakuje w nim porządnej, nie traktowanej po macoszemu rozgrzewki. Osoba która z miejsca startuje w tak poważny wysiłek narażona jest na poważne urazy. Ponadto pierwsza część ćwiczeń wymaga dość sporej ilości miejsca w domu – nie będzie więc to odpowiedni zestaw dla mieszkańców małych, ciasnych kawalerek. Sam trening omija wiele partii ciała – głównie zapomniano o ramionach, plecach i bicepsach. Oznacza to iż trening może być jedynie uzupełnieniem innych, kompleksowych pomysłów na aktywność fizyczną, a nie jego najlepszym zastępnikiem.

SZOK Trening Opinie

Trening cieszy się popularnością głównie wśród zaawansowanych i długoletnich fanek Ewy Chodakowskiej. Jest to idealny sposób na wzmocnienie i podkreślenie już zbudowanych mięśni i zgubionej już tkanki tłuszczowej. Nowe, dopiero zaczynające osoby chętnie z niego rezygnują.

Chodakowska SZOK TRENING – zasady,efekty i opinie
5 (100%) 1 głosów

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *