15 minutowe ćwiczenia na ramiona

Formę trzymamy cały rok, nie tylko latem. Dlatego mam dla was kilka dobrych ćwiczeń, dzięki którym wasze ramiona będą seksowniejsze, lepiej zbudowane, a także bardziej wyrzeźbione. Jednak tylko siłowe ćwiczenia mogą wam zagwarantować tą partię ciała ładnie zarysowaną. Nie martwcie się, że będziecie mocno rozbudowane. Tylko odpowiednia dieta mająca na celu wzrost górnej partii mięśni może spowodować rozbudowanie waszych ramion. Przygotowane ćwiczenia będą dbały o to żeby wasze ramiona były ładnie ukształtowane. Tą partię ciała ćwiczymy 3 razy w tygodniu. Drogie kobiety nie ma na co czekać, czas wziąć się porządnie do pracy, żebyście już niedługo mogły cieszyć się pięknymi ramionami. Powodzenia!

15 minutowe ćwiczenia na ramiona

1. Ćwiczenie: Obwodzenie prawego ramiona na bok ze sztangielką.
Pozycja stojąca, ramiona wyprostowane, lekko zgięte w łokciach. Stajemy w lekkim rozkroku. Plecy proste. Wykonujemy wdech i wznosimy prawe ramię z hantlem w bok. Następnie wolniejszym tempem opuszczaj hantla w dół.

2. Ćwiczenie: Obwodzenie lewego ramiona na bok ze sztangielką.
Wykonujemy teraz dokładnie to samo ćwiczenie, które zostało opisane wyżej tylko zmieniamy rękę na lewą. Ponownie pozycja stojąca, ramiona wyprostowane, lekko zgięte w łokciach. Stajemy w lekkim rozkroku, plecy wyprostowane i powtarzamy – wdech, wznosimy lewe ramię z hantlem w bok, a następnie, wolniejszym tempem opuszczamy hantla w dół.

3. Ćwiczenie: Uginanie przedramion podchwytem stojąc.
Pozycja stojąca,stopy rozstawiamy na szerokość barków. Łapiemy hantle podchwytem. Napnij mięśnie korpusu, by zachować prostą sylwetkę. Zginając ręce w łokciach, unieś hantle. Ruch zatrzymaj, gdy poczujesz, że Twoje bicepsy są maksymalnie napięte. Ćwiczenie wykonuj jednocześnie obiema rękoma. To ćwiczenie możesz również wykonywać za pomocą drążka wyciągu dolnego.

4.Ćwiczenie: Wyciskanie francuskie hantla zza głowy oburącz.
Pozycja siedząca w rozkroku na ławeczce, plecy proste. Ręce spleć pod jednym z „talerzy” hantli i złap go za głową. Wyprostuj ciężar nad głowę siłą tricepsów. Wróć powoli do pozycji wyjściowej.

15 minutowe ćwiczenia na ramiona
5 (100%) 3 głosów

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *